domingo, 23 de junio de 2013

10 KILOMETRES A NADO. BAHIA DE CULLERA

HEM FEIA GOSSERA TIRAR-ME A NADAR I SOLS HEM QUEDAVEN 10KM PER DAVANT!!!!!!!!!!!! JAJAJAJAJA Per començar vos diré que aquest era el menú 2n intent d'aconseguir nadar els 10 kilòmetres. La primera vetada feia 2 anys i vaig aprender la lliçó ben depressa. Mai m'havia enfrontat a una distància tan llarga i en llegir les bases de la prova posava que al kilòmetre 5 hi hauria un avituallament. Recorde que esperava aquell avituallament amb ànsia perquè ja portava quasi 2 hores nadant i hem vaig endur la desil.lusió del segle. Sols donaven aigua ja que l'aquarius s'havia acabat. Aigua??? Però si tinc una fam per a morir-me!!! La vaig agarrar i després de renegar un poc ( bo, per ací vos contaré que de la meua boca eixia foc...) vaig continuar nadant. Al kilòmetre 8 ja notava,amb cada braçada, un poc de mareig. Vaig demanar a una barqueta que hem pegara una mirada i hem va aconsellar retirar-me perquè 2 kilometres al ritme que duia eren uns 40 minuts. Li vaig fer cas. Recorde que la temperatura de l'aigua tampoc hem va ajudar gens. Era finals de maig i encara estava molt gelada. Enguany ha sigut diferent..... L'eixida s'ha retardar un poc. Estava prevista a les 9 i hem començat a nadar cap a les 9:30. A mi m'ha semblat molt bé ja que veig absurdes les matinades per a desdejunar a les 5 del matí com quan fa 2 anys començàrem a nadar a les 7. No és normal alçar-se a ixes hores i per a mi ja va tot malament. A l'eixida he estat tranquil. Clar està que el repte estava en acabar. Hi havia molt de nivell,74 inscrits. L'eixida és contracorrent uns 1500 metres. Volta a una boia i a nadar cap a la desembocadura. A la mateixa desembocadura hi havia un baivel avituallament però amb la lliçó que vos he contat portava 2 barretes amagades al banyador. Mmmmmm Del vaixell a la penyeta del moro he nadat intranquil debut a la quantitat de meduses que hi havia. El recorregut és molt millor que quan es nadava des de la ratlla del terme perquè a la zona del far era impossible nadar per la quantitat de meduses que hi havia. A poc a poc he anat i tornat a la penyeta i en intentar entrar de nou al riu ha sigut una sorpresa la quantitat de corrent que hi havia. El riu fa força per intentar entrar al mar i nada que te nada no avançava gens. De nou avituallament i ja a nadar contracorrent fins al final. Els últimos 2 km se m'han fet ben durs i em cremaven els braços. En quan a la meua opiniónrespecte a la travessia vos diré que NO puc donar-li tan bona nota com jo voldria i vos explique el motiu. L'atenció al telèfon de Marcelo va ser immillorable i sense conéixer-me, hem va demostrar que es una molt gran persona i sempre va resoldre els meus dubtes d'una forma més que educada. Les samarretes i gorrets de nadar no van estar a punt per a repartir el dia de la prova però aquesta cosa per a mi és secundària. El que per a mi li lleva molt a la travesia es que hi havien 5 piraigues i una moto d'aigua per a seguretat dels nadadors. Aixo suposa que hi havia en el millor dels casos una piraigua cada 2 kilòmetres la qual cosa fa impossible arribar si hi ha qualsevol emergència i crec que inclús no voria ni se sentiria a un nadador demanant ajuda. Pel que fa la moto d'aigua si li pilla a l'altra punta a 10 km de tu ja hem direu. CREC QUE EL TEMA DE LA SEGURETAT ÉS IMPERDONABLE!!!!! I PER A MI BAIXA MOLT LA QUALITAT D'UNA TRAVESSIA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario